Search results

Records found: 12  
Your query: All Fields = "Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007. Košice, 2008. [30 s.]. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    book

    book

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - NIMRICHTEROVÁ, Jana - BAČO, Tomáš. Kvalita slovenských univerzít ako základný predpoklad konkurencieschopnosti stredoeurópskeho vzdelávacieho priestoru. In Psichologo-pedagogični osnovi gumanizaciji navčaľno-vichovnogo procesu v školi Ta VNZ : zbirnik naukovich prac. - Ukrajina : Ministerstvo osviti i nauki Ukrajini, 2008. ISBN 966-7359-37-9, s. 86-96. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  3. METEŇKO, Anton. Niektoré možnosti zvyšovania konkurencieschopnosti inštitúcie pôsobiacej v oblasti vysokoškolského ekonomického vzdelávania v prostredí novej, digitálnej ekonomiky. In Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2, s. 87-108. VEGA 1/2555/05, Interný grant 300013/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  4. JURKOVÁ, Jana. Vybrané aspekty konkurencieschopnosti regiónov Slovenskej republiky. In Regio 2007: konkurenceschopnost podniků, měst a regionů : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2007. ISBN 978-80-7043-633-2, s. 200-205. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  5. MEGYESIOVÁ, Silvia. Analýza časového radu počtu študentov na vysokých školách. In Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2, s. 31-34. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  6. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Kvalita univerzitného vzdelávania v kontexte pojmového aparátu. In Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2, s. 45-53. VEGA 1/2555/05, Interný grant 300013/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  7. PČOLINSKÁ, Lenka. Riadenie značky v podniku prostredníctvom participácie zamestnancov. In Mezinárodní Baťova doktorandská konference : 3. ročník mezinárodní Baťovy doktorandské konference. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-529-9. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  8. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Konkurenčný potenciál vysokoškolského vzdelávania v regióne Slovensko - východ. In Teoretické aspekty prierezových ekonomík IV : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2472-8, s. 261-269. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda. Kvalita vybraných slovenských univerzít prezentovaná rankingom a ratingom. In Mižnarodnij naukovij visnik : sučasni informacijni technologii ta innovacijni metodiki navčania fachivciv na mižnarodnomu rinku viščoj osviti. - Užgorod : Lira, 2007. ISBN 978-966-8266-75-1, s. 159-170. VEGA 1/2555/05. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe.
    article

    article

  10. Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania. Sympózium. Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu : Košice, 8. január 2007. Redakcia: Vanda Lieskovská a riešiteľský kolektív. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. CD-ROM. VEGA 1/2555/05. ISBN 978-80-225-2292-2. 1/2555/05, VEGA, Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    electonic book

    electonic book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.