Search results

Records found: 8  
Your query: All Fields = "Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov"
  1. REIFF, Marian. Analýza lojality zákazníkov a podielu na trhu pomocou modelu Markovho reťazca. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 75-81. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    article

    article

  2. KITA, Pavol - JURKOVIČOVÁ, Lujza - PRÍLEPOK, Ján. Analýza lokalizácie predajní potravín maloobchodných reťazcov a vybraných aspektov správania ich spotrebiteľov na príklade hlavného mesta Bratislavy. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 29-42. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    article

    article

  3. KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 43-55. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    article

    article

  4. Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 81 s. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3521-2. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  5. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Priestorové aspekty vzťahov jednotlivcov s územím v geomarketingu. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 19-28. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    article

    article

  6. KRIŽAN, František - TOLMÁČI, Ladislav. Geografické informačné systémy ako nástroje vizualizácie v problematike maloobchodu: úvod do problematiky. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 57-65.
    article

    article

  7. HASAN, Jamal. Geomarketingové systémy na odhad trhu. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 7-17. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    article

    article

  8. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Geolokačné služby ako integrálna súčasť e-marketingu podniku. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 67-74. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.