Search results

Records found: 1  
Your query: All Fields = "Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom vnímanie porozumenie skúsenosť a bariéry nákupu"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 263-272, CD-ROM. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF125.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.