Search results

Records found: 2  
Your query: All Fields = "Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR"
  1. OLEXOVÁ, Romana. Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník prezentácií] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012, [S. 1-10].
    article

    article

  2. OLEXOVÁ, Romana. Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 115-120.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.