Search results
- ČONKOVÁ, Monika - ZÁVADSKÝ, Cyril. Príležitosti, riziká a skúsenosti s využívaním informačno-komunikačných technológií pri podpore zdravého životného štýlu. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 11-19 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
- DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Inovácie marketingových aktivít a produktov telekomunikačnej spoločnosti. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 20-27 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
- KUDLOVÁ, Zuzana - LUKÁČ, Jozef. Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 39-46 CD-ROM. I-17-105-00.
- BAČOVÁ, Monika. Nakladanie s komunálnym odpadom. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 96 CD-ROM. VEGA 1/0582/2017.
- DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Inovácie v marketingu. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 98 CD-ROM.
- LUKÁČ, Jozef. Metódy určenia všeobecnej hodnoty pozemkov. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 103 CD-ROM.
- BOSÁK, Martin - TARČA, Alexander. Zefektívnenie výrobných procesov v podniku Plast-Press s.r.o. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 5-10 CD-ROM.
- GAJDOŠ, Jozef - OLEXOVÁ, Cecília. Marketingový pohľad na značku zamestnávateľa. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 28-34 CD-ROM.
- PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin. Motív, motivácia, stimul a stimulácia. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 54-63 CD-ROM.
- ŠTOFOVÁ, Lenka - SZARYSZOVÁ, Petra. Pracovné podmienky a ich vplyv na výkonnosť zamestnancov. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 71-84 CD-ROM.