Search results

Records found: 13  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0019480^"
  1. LULIAKOVÁ, Ivana. Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 405-409.
    article

    article

  2. LULIAKOVÁ, Ivana. Marketingová politika malých a stredných podnikov : dizertačná práca. Škol. Jaroslav Kita. Bratislava, 2010. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  3. LULIAKOVÁ, Ivana. Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 118-122.
    article

    article

  4. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008, dotlač 2009. 164 s. [6,997 AH]. ISBN 978-80-225-2564-0. [Copy count : 13, currently available 12, at library only 1]
    book

    book

  5. LULIAKOVÁ, Ivana. Globalizácia a malé podniky. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 266-269.
    article

    article

  6. LULIAKOVÁ, Ivana. Vplyv rozvoja elektronického podnikania na malé a stredné podniky. In Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4, s. 25-30.
    article

    article

  7. ŠIROCHMANOVÁ, Eva. Marketingová komunikácia v cestovných kanceláriách : bakalárska práca. Škol. Ivana Luliaková. Bratislava, 2009. 48 s.
    book

    book

  8. BARTOŠOVÁ, Veronika. Cenové stratégie v malých a stredných podnikoch : bakalárska práca. Škol. Ivana Luliaková. Bratislava, 2009. 49 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce601 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  9. KUFELOVÁ, Monika. Marketingová komunikácia malého podniku : bakalárska práca. Škol. Ivana Luliaková. Bratislava, 2009. 55 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  10. LULIAKOVÁ, Ivana. Konkurencieschopnosť malých priemyselných podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0, s. 151-159.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.