Search results
- WOJCIECHOWSKA-SOLIS, Julia et al. Consumer in the Organic Food Market : Example of Visegrad Countries. Reviewed by: Sebastian Stępień, Michał Roman. 1st Edition. Warszawa : CeDeWu, 2024. 169 s. [8,45 AH]. Grant 22320288. ISBN 978-83-8102-896-7.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 8.1 MB verejne dostupné - ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a jeho úloha v spotrebiteľskom správaní generácie Z na Slovensku. Recenzenti: Pavol Kita, Kristína Korytinová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 77 s. [4,84 AH]. I-24-105-00. ISBN 978-80-225-5148-9. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
- Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. (Ed.): Štefan Žák ; reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 123 s. [9,45 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-1-8.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 20 MB verejne dostupné - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Innovative Research Methods in the Consumer Behaviour Research. Reviewers: Helena Strážovská, Gabriela Bartáková Pajtinková. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 84 s. [6,89 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-0-1.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 11.7 MB verejne dostupné - Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. Zborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo ; recenzenti / Reviewers: Monika Naďová Krošláková, Gabriela Pajtinková Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 108 s. [6,49 AH]. VEGA 1/0046/20. ISBN 978-80-225-5005-5. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 2.4 MB dostupné po prihlásení - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária - RUŽIČKA, Tomáš. Consumer Behaviour Changes in the Era of Digital Marketing. Reviewers: Pavol Križo, Gabriela Pajtinková Bartáková, Martina Jelínková. 1st Edition. London : Sciemcee Publishing, 2022. 103 s. [7,63 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-1-7399378-5-0.
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 20 MB verejne dostupné - ŽÁK, Štefan et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Ján Papula, Mária Tajtáková. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2022. 391 s. [23,16 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-89710-57-7. [Copy count : 12, currently available 7, at library only 2]
- Integrating and Systematizing the Results of Scientific Research Activities in the Field of Consumer Protection, with a Primary Focus on Food Security, in Order to Model Adequate Consumer Behaviour : Proceedings of Scientific Papers. no. III. Gabriela Dubcová et al. ; editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová. 1st Edition. Brno : Masaryk University Press, 2021. 130 s. [8,73 AH]. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-80-280-0004-2. 002EU-4/2019, KEGA, Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 5.5 MB dostupné po prihlásení - DZUROVÁ, Mária - HRUŠOVSKÁ, Dana - KAPSDORFEROVÁ, Zuzana. Challenges and Opportunities for Food Producers in the 21st Century : Scientific Monograph. Reviews: Denisa Čiderová, Daniela Hupková. 1st Edition. Ljubljana : Verlag Dashöfer, 2021. 161 s. [8,05 AH]. KEGA 002EU-4/2019. ISBN 978-961-6869-69-0. 002EU-4/2019, KEGA, Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- DUBCOVÁ, Gabriela et al. Ochrana spotrebiteľa : vysokoškolská učebnica. Recenzentky: Mária Dzurová, Daniela Hupková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 159 s. [13,17 AH]. KEGA 002EU-4/2019, VEGA 1/0836/21. ISBN 978-80-225-4903-5. 002EU-4/2019, KEGA, Integrácia a systematizácia výsledkov vedeckovýskumnej činnosti v oblasti ochrany spotrebiteľa, s primárnou orientáciou na potravinovú bezpečnosť, za účelom modelovania adekvátneho spotrebiteľského správania.