Search results

Records found: 49  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth 0090950 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum. In Kvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3, s. 264-272. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  2. ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-10. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÁ, Viera - KOVÁČOVÁ, Jana. Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2010. ISSN 1337-9313, 2010, roč. 2, č. 1-4, s. 35-45. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  4. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - KOVÁČOVÁ, Jana. Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 483-496. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  5. LIPIANSKA, Júlia - RUBANINSKÁ, Kamila. Aspekty riadenia sponzoringu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 564-577. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  6. NEKOLOVÁ, Veronika. Internet a sociálne siete ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 347-351. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketing for the European market. Recenzovali: Š. Cisko, I. Rukovanský, R. Kampf. In Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo ŽU, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5, s. 211-215. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  8. ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - ORESKÝ, Milan. Marketing strategies for the European market. In Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju : VI. Sympozium Marketingu Miedzynarodowego, Zakopane, 14-16 czerwca 2010 r. - Warszawa : Polskie wydawdictwo ekonomiczne, 2010. ISBN 978-83-208-1888-8, s. 49-57. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  9. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Manažment znalostí v slovenských podnikoch - marketingový prieskum. In Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-904477-5-2, s. 57-63. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    article

    article

  10. FILO, Peter - STRELKOVÁ, Jarmila - CHOMOVÁ, Svetlana. Kultouroperátor : učebnica dištančného vzdelávania : odborná knižná publikácia pre pracovníkov kultúry a turizmu. Piešťany : Národné osvetové centrum, 2010. 141 s. [6,4 AH]. VEGA 1/0251/08. ISBN 978-80-7121-330-7. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.