Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 31 : Kontaktné centrum, sústredenie pracovníkov, ktorí vybavujú otázky a reklamácie. Call centrá sú vybavené počítačmi s prístupom k centrálnej databáze zákazníkov. V nej sa uchovávajú a aktualizujú informácie o akomkoľvek kontakte so zákazníkmi.
Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 79 : Eventy sú akcie prezentované a inscenované vo forme podujatí, ktoré by mali ich adresátom sprostredkovať na firmu orientované informácie, a tak pomôcť presadzovať jej marketingové ciele. O event marketing ide vtedy, ak podujatie spĺňa nasledujúce podmienky: ide o podujatie bez charakteru priameho predaja, iniciované firmou, zamerané na konkrétnu cieľovú skupinu zákazníkov, ktorej ponúka zážitky odlišné od zážitkov všedných dní a počas ktorého je cieľová skupina aktívne zapájaná do jeho priebehu, t. j. event marketing je orientovaný interaktívne a musí byť súčasťou marketingovej komunikácie.