339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
Source of Data Verification
Šíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia: výkladový slovník. Bratislava: SPRINT, 2002, s. 330 : Samoobslužné maloobchodné jednotky, ktoré na jednej ploche ponúkajú spotrebiteľovi potravinársky aj nepotravinársky tovar, a to nielen dennej, ale aj občasnej a dlhodobej spotreby. Na rozdiel od supermarketu, nepotravinársky tovar prevažuje na potravinami, pokiaľ ide o šírku sortimentu a rozsah predajnej plochy.
Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 465 : Posledný článok distribučnej reťaze vedúcej od výrobcu k spotrebiteľovi, v ktorom si spotrebiteľ môže nakúpiť príslušné tovary či služby.
Šíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia: výkladový slovník. Bratislava: SPRINT, 2002, s. 944 : Technika predaja, pri ktorej sa na základe objednávok zaslaných najmä poštou, telefonicky, telegraficky, faxom, záujemcom zasiela objednaný tovar.
Citation
subject heading
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.