Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 184 : Subjekty, ktoré sa podieľajú na distribúcii produktov. Stávajú sa partnermi - nie konkurentmi. Výsledným efektom je pokles nákladov pre všetky subjekty.
Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 465 : Súbor prevádzkových jednotiek maloobchodu, prevádzok služieb, v ktorých sa realizuje tovar a služby konečným spotrebiteľom. Maloobchodnú sieť tvoria predajne so stálym umiestnením (tzv. stacionárna, stabilná maloobchodná sieť) a predajne s pohyblivým stanovišťom (tzv. putovné alebo ambulantné predajne).
Sivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 216 : Tvoria ich vysoko integrované maloobchodné spoločnosti, ktoré prevádzkujú reťazce maloobchodných jednotiek. Okrem maloobchodnej činnosti majú komplexné logistické zázemie (reálne tak integrujú i veľkoobchodné činnosti). Tieto firmy majú centrálne riadenie.