Search results

  1. Subject h.doba záručná
    Subject h.warranty period
    Eco-code347.7 - Obchodné právo
    347 - Občianske právo
    366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Database250h - eco-index
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (7) - ARTICLES
    subject heading

    subject heading

  2. Subject h.ochrana spotrebiteľa
    Subject h.consumer protection
    Eco-code366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    347.7 - Obchodné právo
    620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Database250h - eco-index
    References (248) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (393) - ARTICLES
    (1) - ELECTRONIC RESOURCES
    (139) - BOOKS
    subject heading

    subject heading

  3. Subject h.organizácie spotrebiteľské
    Subject h.consumer organisations
    Eco-code366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Database250h - eco-index
    References (12) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (5) - ARTICLES
    (1) - BOOKS
    subject heading

    subject heading

  4. Subject h.politika spotrebiteľská
    Subject h.consumer policy
    Eco-code366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Source of Data VerificationŠíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník, Bratislava: Sprint, 2002, s. 777  : Spoločenské, ekonomické, komerčné, legislatívne a iné opatrenia, ktoré sa robia v záujme spotrebiteľa. Má dva hlavné ciele: 1. Informovať spotrebiteľa o tovaroch a službách, čím sa dosiahne, že nákupné rozhodnutia prispejú k fungovaniu konkurenčných trhov a umožnia spotrebiteľovi pozitívny výber. 2. Ochraňovať spotrebiteľa tam, kde nie je jeho postavenie na trhu dostatočne silné, aby mu dovoľovalo chrániť sa pred tými, ktorí majú moc ho poškodiť.
    Database250h - eco-index
    References (77) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (21) - ARTICLES
    (13) - BOOKS
    subject heading

    subject heading

  5. Subject h.práva spotrebiteľské
    Subject h.consumer rights
    Eco-code366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Database250h - eco-index
    References (34) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (36) - ARTICLES
    (1) - ELECTRONIC RESOURCES
    (6) - BOOKS
    (1) - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    subject heading

    subject heading

  6. Subject h.právo spotrebiteľské
    Subject h.consumer rights
    Eco-code347.7 - Obchodné právo
    366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Source of Data VerificationŠíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník, Bratislava: Sprint, 2002, s. 777  : Práva vyjadrujúce postavenie kupujúceho vo vzťahu k predávajúcim. Majú pomáhať pri zabezpečovaní ochrany spotrebiteľa na trhu. Medzinárodná organizácia spotrebiteľských zväzov sa od roku 1983 hlási k realizácii ôsmich práv spotrebiteľov.
    Database250h - eco-index
    References (15) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (10) - ARTICLES
    (1) - ELECTRONIC RESOURCES
    (2) - BOOKS
    subject heading

    subject heading

  7. Subject h.reklamácie
    Subject h.claims
    Eco-code658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    347.7 - Obchodné právo
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 715  : Písomné oznámenie dodávateľovi, že dodaný tovar nie je v súlade so zmluvne dohodnutými podmienkami. Pri reklamácii treba vychádzať z dohodnutých všeobecných či reklamačných podmienok.
    Database250h - eco-index
    References (39) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (75) - ARTICLES
    (14) - BOOKS
    subject heading

    subject heading

  8. Subject h.riziko spotrebiteľské
    Subject h.consumer risk
    Eco-code366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Source of Data VerificationŠíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník, Bratislava: Sprint, 2002, s. 778  : Neistota pri rozhodovaní o tom, ktoré produkty kúpiť a kde ich kúpiť, vyplývajúca z toho, že spotrebitelia nemôžu predvídať dôsledky svojich nákupných rozhodnutí. Ide o dve dôležité dimenzie - neistotu a dôsledky.
    Database250h - eco-index
    References (10) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (8) - ARTICLES
    (4) - BOOKS
    subject heading

    subject heading

  9. Subject h.spokojnosť zákazníkov
    Subject h.customer satisfaction
    Eco-code366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Source of Data VerificationSivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 318  : Zákazníkom vnímaná úroveň, do akej miery sa splnili jeho požiadavky. Spokojnosť zákazníka je miera jeho pozitívneho vnímania organizácie poskytujúcej výrobok alebo službu. Manažment by mal používať meranie spokojnosti zákazníka ako dôležitý nástroj a mal by sa zaoberať zhodou s požiadavkami a s plnením potrieb zákazníkov.
    Database250h - eco-index
    References (136) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (308) - ARTICLES
    (51) - BOOKS
    subject heading

    subject heading

  10. Subject h.spotrebitelia
    Subject h.consumers
    Eco-code366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Source of Data VerificationKita, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002, s. 407  : Pojem, ktorý sa používa na označenie dvoch rozdielnych druhov spotrebných jednotiek, a to individuálnych spotrebiteľov a organizácií. Individuálny spotrebiteľ je jednotlivec, ktorý nakupuje výrobky a služby pre svoju vlastnú spotrebu, na použitie v domácnosti, prípadne ako dar pre inú osobu. Do druhej skupiny spotrebiteľov patria súkromné firmy, štátne orgány, štátna správa a samospráva, inštitúcie, ktoré nakupujú produkty, zariadenia, suroviny, služby, aby mohli vykonávať svoju činnosť.
    Database250h - eco-index
    References (7) - PERIODIKÁ - Zviazaný ročník periodika
    (891) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1000+) - ARTICLES
    (15) - ELECTRONIC RESOURCES
    (494) - BOOKS
    (3) - PERIODIKÁ - Súborný záznam periodika
    subject heading

    subject heading