Search results

  1. KITA, Jaroslav et al. Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 95 s. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4644-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  2. Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : akademický rok 2019/2020. Zostavili: Zuzana Francová, Jana Čajkovičová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 144 s. ISBN 978-80-225-4631-7.
    book

    book

  3. KAŠŤÁKOVÁ, Elena - RUŽEKOVÁ, Viera. Medzinárodné obchodné operácie. Recenzenti: Peter Knapik, Ľuboš Pavelka. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 200 s. [12,97 AH]. VEGA 1/0546/17, VEGA 1/0897/17. ISBN 978-80-225-4611-9. [Copy count : 12, currently available 0, at library only 3, Length of Reservation Line 2]
    book

    book

  4. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica - HLAVATÝ, Ivan. Evaluácia integrovaného systému manažérstva v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti v SR. Recenzenti: Jozef Hrubec, Vojtech Kollár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 183 s. [13,71 AH]. VEGA 1/0670/16. ISBN 978-80-225-4586-0. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  5. ŽÁK, Štefan et al. Mobilné zdravotníctvo z pohľadu rozhodovania spotrebiteľa. Recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Viera Kubičková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 97 s. [5,67 AH]. VEGA 1/0637/17. ISBN 978-80-225-4594-5. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 2]
    book

    book

  6. DRIENIKOVÁ, Kristína. [Zahraničnoobchodná politika EÚ (vzťahy s vybranými regiónmi)]. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 142-143. Recenzia na: Zahraničnoobchodná politika EÚ : (vzťahy s vybranými regiónmi) / Ľubica Zubaľová ; recenzenti: Elena Kašťáková, Július Alexy. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. - ISBN 978-80-225-4439-9.
    article

    article

  7. Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : akademický rok 2018/2019. Zostavili: Zuzana Francová, Jana Čajkovičová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 157 s. ISBN 978-80-225-4523-5. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  8. Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. Zostavil: Marian Poláček ; recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. CD-ROM 287 s. [14,40 AH]. ISBN 978-80-225-4507-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  9. Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 119 s. [6 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4541-9. [Copy count : 7, currently available 4, at library only 3]
    book

    book

  10. KITA, Pavol. Obchodné modely v maloobchode : explikatívny faktor vývoja hodnotovej ponuky formátov predajní a rozvoja maloobchodnej siete : inauguračná prednáška : študijný odbor: 3.3.10 Obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 108 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-4551-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book