Search results

Records found: 40  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0002184^"
  1. KOČIŠOVÁ, Lucia - ŠTARCHOŇ, Peter. The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 2, s. 40-49.
    article

    article

  2. MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Attitudes of Slovak Digital Native Students towards Online Video Advertising. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 92-106 online. VEGA 1/0737/20.
    article

    article

  3. KMETY BARTEKOVÁ, Mária - ŠTARCHOŇ, Peter - ŠTETKA, Peter. Consumer Behaviour and Food Consumer Market: The Case Study of Slovakia. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 132-141. VEGA 1/0737/20.
    article

    article

  4. KMETY BARTEKOVÁ, Mária. [Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov]. In Súčasné výzvy ekonomického znalectva v podmienkach SR : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4809-0, s. 62 online. Recenzia na: Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov [elektronický zdroj] / Róbert Šlosár, Štefan Majtán, Peter Štetka, Nora Grisáková ; recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková. 1. vydanie. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. - ISBN 978-80-7598-573-6.
    article

    article

  5. JANTOVÁ, Martina - ŠTARCHOŇ, Peter. Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 2, s. 49-55.
    article

    article

  6. JANTOVÁ, Martina - ŠTARCHOŇ, Peter. Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 3, s. 48-57.
    article

    article

  7. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Marketing pre stredné školy : moderná učebnica. Recenzenti: Josef Horák, Janka Krošláková, Daniela Skladanová. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. 131 s. [10,84 AH]. KEGA 016EU-4/2019. ISBN 978-80-223-4999-4.
    book

    book

  8. MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020, no. 2, pp. 122-138 online. KEGA 016EU-4/2019.
    article

    article

  9. ŠLOSÁR, Róbert et al. Vizuálne podnety a responzívne správanie spotrebiteľov. Recenzenti: Peter Štarchoň, Miroslava Szarková. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2019. CD-ROM 213 s. [9,48 AH]. VEGA 1/0876/17. ISBN 978-80-7598-573-6. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    electonic book

    electonic book

  10. KOČIŠOVÁ, Lucia et al. Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 45-53.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.