Search results

Records found: 23  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0002427^"
  1. DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Copy count : 18, currently available 3, at library only 2]
    Distribúcia

    book

  2. KÁČEROVÁ, Marianna. Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 53 s.
    book

    book

  3. NOVÁKOVÁ, Katarína. Meranie imidža : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 48 s.
    book

    book

  4. ZNAMENÁK, Filip. Nové trendy v e-commerce : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 55 s.
    book

    book

  5. POLÁČKOVÁ, Andrea. Etika v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 45 s.
    book

    book

  6. HANZALOVÁ, Silvia. Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 50 s.
    book

    book

  7. TULEJOVÁ, Jana. Obchodný personál ako významný faktor tvorby imidža v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 58 s.
    book

    book

  8. BZDÚŠEK, Ivan. Imidž vybranej maloobchodnej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2012. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. SZALAYOVÁ, Adrienn. Marketingový mix v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 59 s.
    book

    book

  10. KUKUČKOVÁ, Simona. Využitie segmentácie a výber cieľového trhu vo vybranej firme : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 36 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.