Search results

Records found: 23  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0002427^"
  1. DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Copy count : 18, currently available 12, at library only 2]
    Distribúcia

    book

  2. KÁČEROVÁ, Marianna. Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 53 s.
    book

    book

  3. NOVÁKOVÁ, Katarína. Meranie imidža : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 48 s.
    book

    book

  4. ZNAMENÁK, Filip. Nové trendy v e-commerce : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 55 s.
    book

    book

  5. POLÁČKOVÁ, Andrea. Etika v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 45 s.
    book

    book

  6. HANZALOVÁ, Silvia. Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 50 s.
    book

    book

  7. TULEJOVÁ, Jana. Obchodný personál ako významný faktor tvorby imidža v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 58 s.
    book

    book

  8. BZDÚŠEK, Ivan. Imidž vybranej maloobchodnej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2012. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. BZDÚŠEK, Ivan. Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5, s. 133-141. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article

  10. BZDÚŠEK, Ivan. Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 77-98. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.