Search results
- DAŇO, Ferdinand et al. Distribúcia : distribúcia v marketingu : distribučný manažment. Recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 327 s. [18,48 AH]. ISBN 978-80-225-4962-2. [Copy count : 18, currently available 12, at library only 2]
- KÁČEROVÁ, Marianna. Marketing spoločnosti Mercedes-Benz v čase krízy a v súčasnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 53 s.
- NOVÁKOVÁ, Katarína. Meranie imidža : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 48 s.
- ZNAMENÁK, Filip. Nové trendy v e-commerce : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 55 s.
- POLÁČKOVÁ, Andrea. Etika v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 45 s.
- HANZALOVÁ, Silvia. Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 50 s.
- TULEJOVÁ, Jana. Obchodný personál ako významný faktor tvorby imidža v maloobchode : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2012. 58 s.
- BZDÚŠEK, Ivan. Imidž vybranej maloobchodnej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2012. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- BZDÚŠEK, Ivan. Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5, s. 133-141. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
- BZDÚŠEK, Ivan. Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2, s. 77-98. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.