Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0005771^"
  1. BIRKNEROVÁ, Zuzana - JANOVSKÁ, Anna - HRONCOVÁ, Ivana. Motivačný a hodnotový profil budúcich manažérov, motivačné prostriedky a hodnotové orientácie. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2012. ISSN 1337-0510, 2012, roč. 7, č. 19, s. 18-27.
    article

    article

  2. ŠTEFKO, Róbert et al. Základy marketingu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Jaroslav Ďaďo, Jiří Kern. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. 415 s. [20,75 AH]. ISBN 978-80-89568-07-9.
    book

    book

  3. KRAJŇÁK, Miroslav. Analýza vybraných marketingových nástrojov používaných konkurenciou pre poľský trh : diplomová práca. Škol. Ivana Hroncová. Košice, 2010. 73 s.
    book

    book

  4. HRONCOVÁ, Ivana. Štruktúra výdavkov domácností v SR v porovnaní s výdavkami domácností ostatných krajín EÚ. In SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2, s. 85-91.
    article

    article

  5. POLIAČIKOVÁ, Eva - HRONCOVÁ, Ivana. Dôsledky vstupu a pôsobenia obchodných sietí na výrobnú (dodávateľskú) sféru v SR. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622, 2005, roč. 15, č. 2, s. 10-13.
    article

    article

  6. HRONCOVÁ, Ivana. Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997. In Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4, s. 534-537.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.