Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0006342^"
  1. TRŠKA, Viliam. Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností : dizertačná práca. Škol. Ferdinand Daňo. Bratislava, 2006. 168 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. DAŇO, Ferdinand - TRŠKA, Viliam. Vybrané spôsoby na zefektívnenie distribučnej činnosti. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 83-86.
    article

    article

  3. DAŇO, Ferdinand - TRŠKA, Viliam. Proces outsourcingu a strategické rozhodovanie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, marec 2005, roč. 4, č. 1, s. 16-22.
    article

    article

  4. DAŇO, Ferdinand. Proces outsourcingu. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 43-48.
    article

    article

  5. HANULÁKOVÁ, Eva. Vybrané poradenské metódy a techniky. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 8-14.
    article

    article

  6. KITA, Jaroslav. Prieskum trhu ako nástroj získavania poznatkov pre poradenské služby univerzít výrobným podnikom. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 28-42.
    article

    article

  7. KITA, Pavol. Prínosy a riziká outsourcingu. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 49-59.
    article

    article

  8. VOKOUNOVÁ, Dana. Proces zmeny. In DAŇO, Ferdinand et al. Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie k vedeckému projektu VEGA 1/1232/04. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2111-6, s. 20-27.
    article

    article

  9. DAŇO, Ferdinand - TRŠKA, Viliam. Outsourcing marketingu ako súčasť podnikateľskej stratégie firmy. In Firma a konkurenční prostředí 2005 : mezinárodní vědecká konference, Brno 3. - 4. března 2005. - Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brne, Provozně ekonomická fakulta, 2005, s. 126-131. VEGA 1/1233/04 Marketingové poradenstvo a outsourcing ako metódy na skvalitnenie podnikovej činnosti.
    article

    article

  10. TRŠKA, Viliam. Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 59-61.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.