Search results

Records found: 236  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0008404^"
  1. KORČOKOVÁ, Marína - KOIŠ, Andrej. Národná značka. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 2, s. 175-193. VEGA 1/0064/23.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.4 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. GRÁCOVÁ, Paulína. Vplyv sociálnych médií na zvýšenie povedomia konkrétnej značky : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 76 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha763.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  3. KVASNICOVÁ, Júlia. Zvýšenie povedomia konkrétnej značky prostredníctvom komunikačnej stratégie : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 82 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha180.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  4. OLŠOVÁ, Klára. Návrh komunikačnej stratégie pre konkrétnu značku : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 91 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha183.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  5. UČEŇ, Patrik. Stratégia posilnenia značky : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 69 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. MARTINKOVIČ, Marek. Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskovej organizácií : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 62 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. DOBROVODSKÁ, Paulína. Vplyv značky na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 66 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  8. DUDJAKOVÁ, Sára. Stratégia marketingového mixu v konkrétnej firme : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 84 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha350.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  9. ĎURIŠOVÁ, Veronika. Zvýšenie povedomia konkrétnej značky prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 73 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  10. ŽIVICKÁ, Sabína. Firemná kultúra vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2025. 82 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha132 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.