Search results

Records found: 223  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0008404^"
  1. KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené304.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. KOPANIČOVÁ, Janka et al. I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 25.
    article

    article

  3. CEPKOVÁ, Natália. Nástroje komunikačného mixu a ich využitie vo firme : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 67 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha434.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  4. MÚČKOVÁ, Andrea. Kritéria značiek a ich vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 59 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha265.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  5. MATOUŠKOVÁ, Karolína. Využitie influencer marketingu v konkrétnom odvetví : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 67 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha439 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. DÚBRAVSKÁ, Kristína. Zvýšenie povedomia o konkrétnej značke : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 81 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. BUTAŠ, Tomáš. Vplyv vybraných vlastností značky na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 78 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha236.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  8. ČEVELOVÁ, Alexandra. Návrh stratégie pre konkrétnu značku : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 85 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  9. KOIŠ, Andrej. Vnímanie národnej značky "Good idea Slovakia" : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 90 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha218.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  10. KOSTKOVÁ, Laura. Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 86 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha142.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce5.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.