Search results
- BARAN, Martin. Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 53 s.
- MALATINOVÁ, Katarína. Integrovaná marketingová komunikácia vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 68 s.
- GÁBRIŠOVÁ, Lenka. Digitálna asistencia v podnikaní : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 87 s.
- BALUŠKA, Tomáš. Aplikácia marketingovej automatizácie vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 42 s.
- SPIŠÁK, Peter. Aplikácia nástroja Google Analytics pre optimalizáciu web stránky : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 62 s.
- TOMAŠOVIČ, Adam. Aplikácia nástrojov marketingovej automatizácie : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 65 s.
- MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Compiled by: Ivan Hlavatý ; reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 297 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-5112-0.
- SOJKA, Pavol. Úvod do jazyka R. Recenzovali: Peter Červenka, Ján Pittner. 1. vydanie. Bratislava : Občianske združenie 5V, 2023. [58 s.] [3,25 AH]. ISBN 978-80-974484-7-9.
- Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- ORESKÝ, Milan. Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 74-96. VEGA 1/0354/22.