Search results

Records found: 722  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0008410^"
  1. BARAN, Martin. Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 53 s.
    book

    book

  2. MALATINOVÁ, Katarína. Integrovaná marketingová komunikácia vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 68 s.
    book

    book

  3. GÁBRIŠOVÁ, Lenka. Digitálna asistencia v podnikaní : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 87 s.
    book

    book

  4. BALUŠKA, Tomáš. Aplikácia marketingovej automatizácie vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 42 s.
    book

    book

  5. SPIŠÁK, Peter. Aplikácia nástroja Google Analytics pre optimalizáciu web stránky : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 62 s.
    book

    book

  6. TOMAŠOVIČ, Adam. Aplikácia nástrojov marketingovej automatizácie : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 65 s.
    book

    book

  7. MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Compiled by: Ivan Hlavatý ; reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 297 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-5112-0.
    book

    book

  8. SOJKA, Pavol. Úvod do jazyka R. Recenzovali: Peter Červenka, Ján Pittner. 1. vydanie. Bratislava : Občianske združenie 5V, 2023. [58 s.] [3,25 AH]. ISBN 978-80-974484-7-9.
    book

    book

  9. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems

    book

  10. ORESKÝ, Milan. Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 74-96. VEGA 1/0354/22.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.