Search results

Records found: 28  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0010844^"
  1. DEMKO, Jaroslav - ČERNÁ, Ľubica. Manažérske systémy a Slovenská národná akreditačná služba (SNAS). In Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“. Medzinárodná vedecká konferencia. Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ : zborník z [9.] medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. – 22. apríla 2016 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2016. ISBN 978-80-561-0369-2, s. 205-212 CD-ROM.
    article

    article

  2. JELEŇOVÁ, Natália - ČERNÁ, Ľubica. Vývoj vybraných mzdových ukazovateľov v Slovenskej republike a v krajinách V4. In Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420, 2014, roč. 10, č. 2, s. 51-56.
    article

    article

  3. Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. Recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá. Ružomberok : VERBUM, 2014. CD-ROM [211 s.]. ISBN 978-80-561-0143-8. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  4. PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Trends in brand policy. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 163-168 CD-ROM.
    article

    article

  5. IVANIČKOVÁ, Mariana. Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 70-80.
    article

    article

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda - ZÁVACKÝ, Róbert. Výskum orientovaný na špecifický cieľový segment v zmysle uplatňovania prístupu harm reduction. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 119-125.
    article

    article

  7. MIHALČOVÁ, Bohuslava. Kríza moderného marketingu? In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 146-151 CD-ROM.
    article

    article

  8. THIESSEN, Alžbeta. Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 176-188 CD-ROM.
    article

    article

  9. PRUŽINSKÝ, Michal - ISKRA, Mariusz. Acknowledgement of a failure to appreciate the importance of business planning. In Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie : zborník vedeckých statí, VI. ročník. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0171-1, s. 164-172 CD-ROM.
    article

    article

  10. PACANA, Andrzej - BEDNÁROVÁ, Lucia - LIBERKO, Igor. Koncepcja oceny aspektów środowiskowych metodą FLIPO. In Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie : zborník vedeckých statí, 6. ročník. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0171-1, s. 145-150 CD-ROM.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.