Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0011285^"
  1. ĎAĎO, Jaroslav et al. Modelling the Determinants of Festival Visitors’ Behavioural Intentions. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 2, pp. 173-190.
    article

    article

  2. ŠOLTÉS, Erik - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - ŠIPOLDOVÁ, Romana. Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609, 2020, roč. 23, č. 4, s. 197-214 online. VEGA 1/0488/20, KEGA 007EU4/2020.
    article

    article

  3. TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Marketingový výskum. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 119 s. ISBN 978-80-557-1814-9. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  4. BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Perception of Product Placement Usage by Slovak Consumers. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 23-33.
    article

    article

  5. BUDINSKÝ, Michal - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069, 2019, roč. 20, č. 1, s. 49-60.
    article

    article

  6. ĎAĎO, Jaroslav et al. Etnocentricky zamerané marketingové stratégie. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 245 s. Studia oeconomica, 56. ISBN 978-80-557-1203-1. [Copy count : 3, currently available 0, at library only 3]
    Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

    book

  7. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Marketing Strategies. Banská Bystrica : Matej Bel University, 2013. 225 s. Eruditio Mores Futurum. ISBN 978-80-557-0555-2. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - KOSTKOVÁ, Miroslava. Marketing služieb. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568, 2006, roč. 13, č. 6-7, s. 192-212.
    article

    article

  9. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - KOSTKOVÁ, Miroslava. Analýza konkurencie vo sfére služieb. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568, 2006, roč. 13, č. 8-9, s. 107-125.
    article

    article

  10. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - KOSTKOVÁ, Miroslava. Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568, 2006, roč. 13, č. 10, s. 85-99.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.