Search results

Records found: 22  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0013496^"
  1. VASILOVÁ, Michaela - BAČO, Tomáš. Vplyv vnímania rizika na marketingové rozhodovanie. In Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2010. ISSN 1336-4103, 2007, roč. 5, č. 1, s. 22-30.
    article

    article

  2. LEJKOVÁ, Zuzana et al. Modelovanie rozhodovania ekonomických subjektov : prístupy a aplikácie. Košice : elfa, 2009. 195 s. [10,95 AH]. VEGA 1/4604/07. ISBN 978-80-8086-102-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. VASILOVÁ, Michaela - BAČO, Tomáš. Informácie a ich vplyv v rozhodovacom procese marketingových pracovníkov. In Zborník vedeckých statí doktorandov : ekonomické vedné disciplíny v znalostnej spoločnosti. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2618-0, s. 151-162.
    article

    article

  4. VASILOVÁ, Michaela. Teórie rizika a ich aplikácia v riadení podniku : dizertačná práca. Škol. Tatiana Varcholová. Košice, 2008. [111] s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. VARCHOLOVÁ, Tatiana et al. Metodológia hodnotenia finančnej výkonnosti podnikov pre potreby strategického riadenia : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/3809/06 : doba riešenia 01/2006 - 12/2008. [Košice] : [s.n.], [2008]. [15 s.]. VEGA 1/3809/06.
    book

    book

  6. DUBOVICKÁ, Lenka et al. Modelovanie strategickej výkonnosti v podmienkach SR : záverečná správa o riešení projektu Mladá veda č. 2330254/07 : doba riešenia 2007 - 2008. Košice, 2008. [15 s.]. Mladá veda č. 2330254/07.
    book

    book

  7. VAVRINČÍK, Pavel et al. Inovačný proces a reinžiniering v SR. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 140 s. ISBN 978-80-225-2503-9. [Copy count : 5, currently available 3, at library only 2]
    book

    book

  8. VARCHOLOVÁ, Tatiana - VASILOVÁ, Michaela. Absolútna a relatívna miera averzie k riziku. In Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2619-7, s. 215-224.
    article

    article

  9. BAČO, Tomáš - VASILOVÁ, Michaela. Model "4C" v marketingu vysokých škôl. In Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1, s. 147-158.
    article

    article

  10. VASILOVÁ, Michaela. Spôsoby hodnotenia kvality vedeckovýskumnej práce učiteľov, univerzít, vedeckých článkov a časopisov. In Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2, s. 64-74.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.