Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0013678^"
  1. ZVONČEKOVÁ, Janka. Nástroje politického marketingu pri stanovovaní pozícií v zahraničnej politike štátu : dizertačná práca. Školiteľ: Stanislav Mráz. Bratislava, 2019. 124 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. ZVONČEKOVÁ, Janka. Otvorená komunikácia kontrolného orgánu ako mäkká moc štátu? In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3502, 2019, roč. 14, č. 2, s. 63-78.
    article

    article

  3. ZVONČEKOVÁ, Janka. Gatekeeping a verejná diplomacia. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2016 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4281-4, s. 353-360 CD-ROM.
    article

    article

  4. ZVONČEKOVÁ, Janka. Politický marketing kandidáta republikánov v prezidentských voľbách v USA v roku 2016. In Medzinárodné vzťahy 2016: aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2016 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 17. medzinárodnej vedeckej konferencie : Zámok Smolenice, 1. - 2. december 2016. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2016. ISBN 978-80-225-4365-1, s. 1165-1172 online.
    article

    article

  5. ZVONČEKOVÁ, Janka. Teoretické vymedzenie pojmu verejná diplomacia. - Registrovaný: Web of Science. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2015 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4099-5, s. 326-334 CD-ROM.
    article

    article

  6. ZVONČEKOVÁ, Janka. Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc. - Registrovaný: Web of Science. In International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics. International scientific conference. International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics : conference proceedings : 15th international scientific conference : Smolenice Castle, 4th - 5th december 2014. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3980-7, s. 549-559 CD-ROM.
    article

    article

  7. ZVONČEKOVÁ, Janka. Úvod do politického marketingu. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2013 : zborník príspevkov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Ekonomická univerzita v Bratislave, 31. máj 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3659-2, s. 560-568, CD-ROM.
    article

    article

  8. ZVONČEKOVÁ, Janka. Prečo politika a politici potrebujú politický marketing. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 844-851 CD-ROM.
    article

    article

  9. ZVONČEKOVÁ, Janka. Teoretické vymedzenie transformujúcich sa ekonomík. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2008 : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2616-6, s. 384-393.
    article

    article

  10. ZVONČEKOVÁ, Janka. Slovak women in politics till the end of the Dzurinda`s government and the possible reason for low women`s political participation. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky = actual issues in world economics and politics. - Bratislava : Ekonóm, 2008. ISSN 1337-0715, 2008, roč. 3, č. 1, s. 175-185.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.