Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0013906^"
  1. KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Marketing ako nástroj konkurencieschopnosti vysokých škôl : dizertačná práca. Školiteľ Eva Hanuláková. Bratislava, 2010. 180 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. NÉMOVÁ, Monika - KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Vplyv globálnej hospodárskej a finančnej krízy na distribučné stratégie firiem. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 7-20.
    article

    article

  3. KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Holistický marketing. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 177-180.
    article

    article

  4. HANULÁKOVÁ, Eva - KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6, s. 119-128.
    article

    article

  5. KOVÁČIKOVÁ, Ivana. Marketing univerzity. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 341-345.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.