Search results

Records found: 39  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0014170^"
  1. JANČOV, Vladimír. Využitie marketingového mixu v podnikateľskom subjekte : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 67 s.
    book

    book

  2. ŽILAVÁ, Martina. Virálny marketing a jeho využitie na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 73 s.
    book

    book

  3. KÖBÖLOVÁ, Micheala. Komunikačný mix vybranej cestovnej kancelárie : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 51 s.
    book

    book

  4. JAKUBIS, Ivan. Elektronický obchod spoločnosti Natur-Net s.r.o. : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 86 s.
    book

    book

  5. RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 81-88. IGM 2316069/10.
    article

    article

  6. BUCHOVÁ, Ivana. Merchandising - Stratégie rozmiestnenia tovaru v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 81 s.
    book

    book

  7. RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-8. IGM 2316069/10.
    article

    article

  8. DANEKOVÁ, Zuzana. Marketing Slovenska ako turistickej destinácie v Európe : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 54 s.
    book

    book

  9. RUBANINSKÁ, Kamila. Trends and segmentation criteria in the EU market. In Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2, s. 141-154. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  10. KRAJKOVIČ, Maroš. Marketing Slovenska ako turistickej destinácie v Ázii : bakalárska práca. Školiteľ: Kamila Rubaninská. Bratislava, 2011. 59 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.