Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0016195^"
  1. MAJOROVÁ, Martina. Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov. In EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3, s. 110-121.
    article

    article

  2. CHLEBEC, Juraj - MAJOROVÁ, Martina. Softvérové prostriedky pre tvorbu multimediálnych elektronických výučbových materiálov. In Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - Nitra : SlovDidac, 2007. ISSN 1335-003X, 2007, roč. 15, č. 5.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.