Search results

Records found: 61  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0018559^"
  1. WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 105-111. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. FILIPOVÁ, Alexandra - WEISS, Erik. The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 217-222. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené323.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. The Impact of Artificial Intelligence on Branding. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 223-229. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené320.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. BUZGOVÁ, Sára. Marketingový mix v športe : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 83 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  5. ADAMEČKOVÁ, Simona. Marketing predaja vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 63 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. GUŽÍK, Martin. Marketingový komunikačný mix spoločnosti SWAM s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 55 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha357.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. HALÁSZOVÁ, Soňa. Návrh marketingovej stratégie začínajúceho e-shopu : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 75 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  8. HODOR, Jakub. Online marketing spoločnosti Wantee s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 47 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  9. PAZDERÁKOVÁ, Katarína. Logistika v obchode a marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 67 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.4 MBverejne dostupné
    book

    book

  10. ZUBÍČKOVÁ, Eva. Nové trendy v oblasti športového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 69 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBverejne dostupné
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.