Search results

Records found: 58  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0018559^"
  1. HODOR, Jakub. Online marketing spoločnosti  Wantee  s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 48 s.
    book

    book

  2. GUŽÍK, Martin. Marketingový komunikačný mix spoločnosti SWAM s.r.o : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 56 s.
    book

    book

  3. HALÁSZOVÁ, Soňa. Návrh marketingovej stratégie začínajúceho e-shopu : bakalárska práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2023. 76 s.
    book

    book

  4. STRELKOVÁ, Simona. Online marketingová stratégia spoločnosti Happymelancholic : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Zuzik. Košice, 2023. 52 s.
    book

    book

  5. ADAMEČKOVÁ, Simona. Marketing predaja vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Lenka Kuhnová. Košice, 2023. 63 s.
    book

    book

  6. BUZGOVÁ, Sára. Marketingový mix v športe : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Čulková. Košice, 2023. 83 s.
    book

    book

  7. PAZDERÁKOVÁ, Katarína. Logistika v obchode a marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Čulková. Košice, 2023. 67 s.
    book

    book

  8. ZUBÍČKOVÁ, Eva. Nové trendy v oblasti športového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Cecília Olexová. Košice, 2023. 69 s.
    book

    book

  9. KOPČÁKOVÁ, Janka - WEISS, Erik. Methodology of Creation of Indexes in the Field of the Business Environment. In Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. - Košice : PHF EU Košice, 2023. ISSN 2585-8785, 2023, vol. 16, no. 1-2, pp. 48-58.
    article

    article

  10. JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Erik. Sociálne médiá v marketingu vybranej značky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 35-44.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.