Search results
- FILIPOVÁ, Alexandra - WEISS, Erik. The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 217-222. KEGA 032EU-4/2024.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 323.6 KB dostupné po prihlásení - BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. The Impact of Artificial Intelligence on Branding. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 223-229. KEGA 032EU-4/2024.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 320.8 KB dostupné po prihlásení - WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digitálne technológie v obchode a službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 92-97. KEGA 032EU-4-2024.
- WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 105-111. KEGA 032EU-4/2024.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 312.4 KB dostupné po prihlásení - TOMÁŠOVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia Kvetinárstva Bindová : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 75 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - BALINTOVÁ, Klára. Návrh na efektívnejšie využívanie komunikačných aktivít na PHF EU : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 65 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 939.3 KB z IP adresy EU po prihlásení - BÉREŠOVÁ, Nikola. Marketingové aspekty v nákupnom rozhodovacom procese vybraného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 70 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - DÁNIELOVÁ, Gréta. Návrh marketingovej komunikácie vo vybranom maloobchodnom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 74 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - GANOVSKÁ, Aneta. Online marketing spoločnosti MJK StavReal, s. r. o : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 73 s.
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 15.4 MB z IP adresy EU po prihlásení - BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 31-39.
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 378.6 KB dostupné po prihlásení