Search results

Records found: 78  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0018559^"
  1. FILIPOVÁ, Alexandra - WEISS, Erik. The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 217-222. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené323.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. The Impact of Artificial Intelligence on Branding. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 223-229. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené320.8 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digitálne technológie v obchode a službách. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 92-97. KEGA 032EU-4-2024.
    article

    article

  4. WEISS, Erik - JANOŠKOVÁ, Mária - WEISS, Roland. Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, pp. 105-111. KEGA 032EU-4/2024.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené312.4 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. TOMÁŠOVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia Kvetinárstva Bindová : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 75 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. BALINTOVÁ, Klára. Návrh na efektívnejšie využívanie komunikačných aktivít na PHF EU : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 65 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce939.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  7. BÉREŠOVÁ, Nikola. Marketingové aspekty v nákupnom rozhodovacom procese vybraného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 70 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  8. DÁNIELOVÁ, Gréta. Návrh marketingovej komunikácie vo vybranom maloobchodnom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 74 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  9. GANOVSKÁ, Aneta. Online marketing spoločnosti MJK StavReal, s. r. o : diplomová práca. Školiteľ: Erik Weiss. Košice, 2024. 73 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce15.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  10. BOCÁNOVÁ, Slávka - WEISS, Erik. Vplyv umelej inteligencie na trendy v aplikácii štatistických metód v brandingu. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXVI. (2024) : Reviewed Proceedings of Posts from a 26. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF, 2024. ISBN 978-80-225-5213-4, pp. 31-39.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené378.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.