Search results

Records found: 39  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0019467^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin. Informačné systémy: digitálne technológie v marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. 227 s. [12,97 AH]. ISBN 978-80-225-4427-6. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 3]
    book

    book

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 265 s. [13,25 AH]. ISBN 978-80-225-4062-9. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  3. MIKLOŠÍK, Andrej. Riadenie projektov informačno-komunikačných technológií. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 267 s. [14,85 AH]. ISBN 978-80-225-4107-7. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  4. KOPANIČOVÁ, Janka. [Informačné systémy v manažmente znalostí]. In Knowledge Management News. - Bratislava : Obchodná fakulta EU. ISSN 1338-7553, 2015, s. 1 online. Recenzia na: Informačné systémy v manažmente znalostí / Andrej Miklošík ; recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. - ISBN 978-80-225-4051-3.
    article

    article

  5. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy v manažmente znalostí. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 81 s. [4,96 AH]. ISBN 978-80-225-4051-3. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 3]
    book

    book

  6. MIKLOŠÍK, Andrej. Aktuálne východiská manažmentu znalostí v organizáciách. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 150 s. [8,32 AH]. ISBN 978-80-225-4162-6. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  7. KOPANIČOVÁ, Janka. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 32, s. 633-634. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík ; recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. - ISBN 978-80-225-4062-9.
    article

    article

  8. GAJDOŠ, Jozef. [Informačné systémy marketingu]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137, 2015, roč. 11, č. 3, s. 32 online. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík ; recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. - ISBN 978-80-225-4062-9.
    article

    article

  9. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 268 s. [16,58 AH]. ISBN 978-80-225-3832-9. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 2]
    book

    book

  10. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu v praktických príkladoch. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 282 s. [12,59 AH]. ISBN 978-80-225-4032-2. [Copy count : 14, currently available 10, at library only 4]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.