Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0020089^"
  1. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Value oriented brand management. In Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5, s. 7-20.
    article

    article

  2. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Systematic brand management model for value oriented brand management. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 1, s. 7-21.
    article

    article

  3. MANDAT, Michael. Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management : dizertačná práca. Škol. Eleonora Fendeková. Bratislava, 2010. 157 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. The Impact of price for premium brands. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5, s. 108-115.
    article

    article

  5. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Increasing corporate value by means of Brand management. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 85-91.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.