Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0020809^"
  1. MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Vybrané prostriedky komunikácie v práci sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 65-72.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF407.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  2. MATUŠÍKOVÁ, Daniela - ŠAMBRONSKÁ, Kristína. The Impact of the Pandemic Crisis on Interest Level and Shopping Behaviour Within the Discount Portals. In Journal of Management and Business: Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381, 2021, vol. 13, no. 1, s. 8-17.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené955.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. ŠTEFKO, Róbert et al. Analytical Study on Adventure Tourism Destination Management Concerning Expenditure on Adventure Activities. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2021, vol. 24, no. 1, pp. 373-391 online. APVV-17-0166.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené491.7 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  4. ŠAMBRONSKÁ, Kristína et al. Performances of Regional Tourism in the Area of Northern Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In Agriculture and Forestry. - Podgorica : Biotechnical Faculty of the University of Montenegro. ISSN 1800-6492, 2021, vol. 67, no. 2, pp. 121-140 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené727.9 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  5. ŠAMBRONSKÁ, Kristína - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Povesti a legendy ako sekundárny determinant rozvoja regiónu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836, 2020, roč. 11, č. 1, s. 68-76.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF348.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  6. ŠAMBRONSKÁ, Kristína - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Position of Women at the Labour Market in Tourism. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecký a odborný online časopis zameraný na nové trendy, teoretické a praktické otázky ekonómie a ekonomiky. - Mamer : ISEIA - Medzinárodná slovenská vzdelávacia inštitúcia a asociácia, 2020. ISSN 1336-9105, 2020, roč. 15, č. 1, s. [1-6].
    article

    article

  7. MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Dôveryhodnosť k online nákupu v rámci zabezpečovania dopravných služieb účastníkov cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836, 2020, roč. 11, č. 2, s. 34-42.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF303.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  8. MATUŠÍKOVÁ, Daniela - ŠVEDOVÁ, Milena - DZUROV VARGOVÁ, Tünde. Filmová tvorba ako predpoklad pre rozvoj filmového cestovného ruchu na príklade Slovenskej republiky. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2019. ISSN 1804-3836, 2019, roč. 10, č. 1, s. 53-66.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF885.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article

  9. ŠAMBRONSKÁ, Kristína - MATUŠÍKOVÁ, Daniela - ŻEGLEŃ, Patrycja. Marketingová prezentácia Slovenska ako destinácie prostredníctvom SACR vo vybranom období. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2017. ISSN 1336-9105, 2017, vol. 12, no. 2, p. [47-58].
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF427.1 KBverejne dostupné
    article

    article

  10. MATUŠÍKOVÁ, Daniela - GBUROVÁ, Jaroslava. Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2016. ISSN 1336-9105, 2016, vol. 11, no. 2, s. 17-24 online.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF345.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.