Search results

Records found: 30  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0024645^"
  1. RATKOVSKÁ, Gabriela. Špecifiká budovania corporate identity nefiremných subjektov s aplikáciou na možnosť zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu či sídla : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 161 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. RATKOVSKÁ, Gabriela. Imidž a identita - vzájomné vzťahy a súvislosti. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5, s. 333-336. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  3. RATKOVSKÁ, Gabriela. Dopady svetovej finančno-hospodárskej krízy na územné subjekty. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 96-109. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  4. ŠUMICHRASTOVÁ, Zuzana. Možnosti zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu, či sídla : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2011. 58 s.
    book

    book

  5. MORGOŠOVÁ, Barbora. Dopad hospodárskej krízy na rozvojovú pomoc v celosvetovom meradle : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2011. 49 s.
    book

    book

  6. TÁNCZOSOVÁ, Jana. Grécka finančná kríza a jej konzekvencie pre ekonomiku EÚ : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2011. 53 s.
    book

    book

  7. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 613-615. Recenzia na: Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009 / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2935-8.
    article

    article

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 294 s. [19,986 AH]. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2935-8. [Copy count : 9, currently available 5, at library only 4]
    book

    book

  9. ZORKÓCIOVÁ, Otília - RATKOVSKÁ, Gabriela. Historické medzníky budovania corporate identity. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 682-687. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  10. RATKOVSKÁ, Gabriela - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0, s. 311-316. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.