Search results
- TURŇOVÁ, Petra. Marketingová komunikácia v neziskovom sektore : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Kraus. Bratislava, 2011. 47 s.
- MROVČÁKOVÁ, Petra. Marketingová stratégia podniku služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Kraus. Bratislava, 2011. 58 s.
- KRAUS, Michal. Marketingová stratégia firmy v oblasti ponuky služieb (stratégie poskytovateľov sociálnych služieb) : dizertačná práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2011. 161 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- ČERMÁKOVÁ, Antónia. Marketingový mix v cestovnom ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Kraus. Bratislava, 2011. 56 s.
- ŠKVORÁKOVÁ, Monika. Marketing v kultúre : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Kraus. Bratislava, 2011. 63 s.
- ŠOLTISOVÁ, Jana. Legislatívne a etické aspekty marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Michal Kraus. Bratislava, 2011. 52 s.
- FILO, Peter - KRAUS, Michal. PHSR a demografický vývoj. In Územná samospráva. - Žilina : Municipalia, a.s., 2010. ISSN 1336-6475, 2010, roč. 6, č. 2, s. 22-23.
- KRAUS, Michal. Seniori ako cieľová skupina. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 242-246.
- KRAUS, Michal. Opodstatnenosť kooperácie pri poskytovaní sociálnych služieb pre seniorov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 86-100.
- KRAUS, Michal. Modely poskytovania a financovania sociálnych služieb. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 330-334.