Search results
- FÖLDESIOVÁ, Katarína. Využitie sociálnych sietí v destinačnom manažmente a marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2014. 64 s.
- DOBIAŠ, Michal. Zmeny spotrebiteľského správania sa účastníkov cestovného ruchu v súvislosti s rozvojom UGC : diplomová práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 72 s.
- BOJOVÁ, Dominika. Náhľad na podstatu "user-generated-content" (nielen) v cestovnom ruchu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313, 2013, roč. 5, č. 4, s. 15-22. Projekt I-13-105-00.
- BRODZIANSKA, Viktória. Environmentálny manažment ako súčasť destinačného manažmentu : diplomová práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 97 s.
- SPAČKOVÁ, Elena. Využitie UGC podnikmi cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 71 s.
- KRISTIANOVÁ, Petra. Vplyv zavedenia environmentálneho manažmentu v hoteli na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 78 s.
- ČUPKOVÁ, Zuzana. UGC – nový fenomén marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 71 s.
- NOVÁKOVOVÁ, Martina. Nové trendy v cestovnom ruchu a ich implementácia v podmienkach Slovenskej republiky : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 57 s.
- VYSKOČILOVÁ, Lucia. E-branding destinície cestovného ruchu : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 71 s.
- KOPRDOVÁ, Lucia. Moderné prístupy k budovaniu PR v leteckých spoločnostiach : bakalárska práca. Školiteľ: Dominika Bojová. Bratislava, 2013. 55 s.