Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0026214^"
  1. ŠTRBÍKOVÁ, Veronika. Vnútropodnikový komunikačný systém (vybraný podnik) : bakalárska práca. Školiteľ:Tomáš Mečiar. Bratislava, 2011. 48 s.
    book

    book

  2. PENXA, Jozef. Manažérske zručnosti, vymedzenie a diagnostika : bakalárska práca. Školiteľ:Tomáš Mečiar. Bratislava, 2011. 44 s.
    book

    book

  3. MEČIAR, Tomáš. Vnútropodniková komunikácia v nadnárodnej multikultúrnej spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Miroslava Szarková. Bratislava, 2011. 157 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. HAJŠO, Roman. Psychológia v manažérskom rozhodovaní : bakalárska práca. Školiteľ:Tomáš Mečiar. Bratislava, 2011. 53 s.
    book

    book

  5. HUSÁROVÁ, Martina. Psychológia v manažérskom rozhodovaní - business intelligence ako nástroj na podporu manažérskeho rozhodovania : bakalárska práca. Školiteľ: Tomáš Mečiar. Bratislava, 2011. 33 s.
    book

    book

  6. MAŽEC, Matúš. Individuálne diferencie zamestnancov v pracovnej skupine : bakalárska práca. Školiteľ: Tomáš Mečiar. Bratislava, 2011. 37 s.
    book

    book

  7. ŠMELKOVÁ, Štefánia. Psychologické účinky pracovného prostredia na výkon a výkonnosť zamestnancov a ich optimalizovanie : bakalárska práca. Školiteľ:Tomáš Mečiar. Bratislava, 2010. 49 s.
    book

    book

  8. ČALÁDIKOVÁ, Zuzana. Psychológia v manažérskom rozhodovaní : bakalárska práca. Školiteľ:Tomáš Mečiar. Bratislava, 2010. 60 s.
    book

    book

  9. DZURČANINOVÁ, Jana. Osobnosť manažéra a vedenie zamestnancov ku kultúre správania : bakalárska práca. Školiteľ:Tomáš Mečiar. Bratislava, 2010. 52 s.
    book

    book

  10. MEČIAR, Tomáš. Pojem komunikácia a využitie metódy mentálnych máp na výskum u študentov. In Masmediálna komunikácia v interdisciplinárnom kontexte : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-159-3, s. 138-144.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.