Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0027367^"
  1. HORVÁTHOVÁ, Miriam. Dôležitosť využívania informačno–komunikačných technológií v samospráve. In Ekonomické aspekty v územnej samospráve II : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckej korešpondenčnej konferencie : Košice 2012. - Košice : Katedra ekonomiky a riadenia verejnej správy FVS UPJŠ v Košiciach, 2012. ISBN 978-80-7097-932-7, s. 153-158.
    article

    article

  2. ŠTEFKO, Róbert et al. Základy marketingu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Jaroslav Ďaďo, Jiří Kern. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2012. 415 s. [20,75 AH]. ISBN 978-80-89568-07-9.
    book

    book

  3. HORVÁTHOVÁ, Miriam. Informačné a komunikačné technológie: ich miesto vo verejnej správe. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2010. ISSN 1335-7182, 2010, roč. 11, č. 2, s. 74-79.
    article

    article

  4. HORVÁTHOVÁ, Miriam. Marketingová komunikácia v prostredí obcí. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622, 2010, roč. 20, č. 1, s. 22-24.
    article

    article

  5. HORVÁTHOVÁ, Miriam. Marketing a samospráva. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2010. ISSN 1335-7182, 2010, roč. 11, č. 1, s. 80-86.
    article

    article

  6. HORVÁTHOVÁ, Miriam. Marketing a samospráva : proces uplatňovania marketingu v samospráve. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182, 2009, roč. 10, č. 1, s. 32-42.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.