Search results

Records found: 22  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0028572^"
  1. HRUŠOVSKÁ, Dominika. Vplyv kultúry na marketing organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 53 s.
    book

    book

  2. RYŠAVÝ, Matúš. Rozhodovanie pri vstupe na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 38 s.
    book

    book

  3. MATRKOVÁ, Ľubica. Štandardizácia vs. adaptácia marketingového mixu na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 62 s.
    book

    book

  4. SZÖCS, Gabriel. Internacionalizácia v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 52 s.
    book

    book

  5. HEGEDUS, Erik. Riziká pri vstupe na zahraničný trh : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 48 s.
    book

    book

  6. HORNÍK, Matúš. Formy vstupu na zahraničné trhy : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2012. 69 s.
    electonic book

    electonic book

  7. BENCIOVÁ, Nikoleta. Marketingové stratégie vstupu na zahraničný trh : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 140 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. SLAFKOVSKÁ, Petra. Komunikačná stratégia medzinárodnej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 60 s.
    book

    book

  9. SCHMIDTOVÁ, Eva. Globalizácia v marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 54 s.
    book

    book

  10. SLIACKA, Mária. Marketingové stratégie medzinárodne pôsobiacej výrobnej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Nikoleta Benciová. Bratislava, 2011. 53 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.