Search results

Records found: 62  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0028704^"
  1. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. VEGA 1/0178/14, KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    Aplikovaný marketing

    book

  2. ORESKÝ, Milan et al. Aplikovaný marketing. Recenzovali: Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. Ekonómia. KEGA 018EU-4/2014, VEGA 1/0178/14. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov. [Copy count : 16, currently available 10, at library only 4]
    Aplikovaný marketing

    book

  3. RUŽIČKA, Tomáš. Event marketing - aplikácia na Staromestský beerfest Bratislava : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 66 s.
    book

    book

  4. PODHRADSKÁ, Dominika. Spoločenská zodpovednosť a imidž piva v podmienkach SR : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 123 s.
    book

    book

  5. LÍŠKOVÁ, Zuzana. Udržateľný marketing v praxi v podmienkach SR : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 93 s.
    book

    book

  6. PODLUCKÁ, Veronika. Využívanie sociálnych médií pri budovaní vzťahov so zákazníkom – aplikácia na Slovenské združenie výrobcov piva a sladu : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 71 s.
    book

    book

  7. QUIJADA, Anthony Grandio. Les produits Coca-Cola - les adaptations aux attends en perpetuelles évolutions : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 78 s.
    book

    book

  8. Modelovanie rozhodovacích procesov v marketingu. Zostavovateľ: Pavol Kita. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 279 s. [18,24 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4159-6.
    book

    book

  9. Nákup a predaj - praktikum. Zostavil: Pavol Kita. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 160 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4170-1.
    book

    book

  10. REMIŠ, Richard. Neuromarketing a jeho využitie v praxi : diplomová práca. Školiteľ: Mária Vasiľová. Bratislava, 2015. 90 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.