Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0029339^"
  1. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Marketingový manažment vytvárania podmienok pre zlepšenie výskumno-vývojového procesu na VŠ : dizertačná práca. Školiteľ: Jozef Čimo. Bratislava, 2013. 170 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Benchmarking ako nástroj zlepšovania inovačných procesov. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 59-64.
    article

    article

  3. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Dynamizácia inovačných procesov. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 275-279. [VEGA 1/0557/08].
    article

    article

  4. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Regionálne inovačné stratégie. In Mladá veda 2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6, s. 174-178. [VEGA 1/0557/08].
    article

    article

  5. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Innovative clusters. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 247-250. VEGA 1/0557/08.
    article

    article

  6. MATLOŇOVÁ, Zuzana. Veda v podmienkach znalostnej ekonomiky Triple Helix Model. In Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08, s. 411-416.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.