Search results

Records found: 26  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0029589^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 169 s. [10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4196-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 1]
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    book

  2. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [169 s., 10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4208-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    electonic book

  3. ČIHOVSKÁ, Viera - KLIČKOVÁ, Šárka. Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu). In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 29-38 CD-ROM. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article

  4. VULGANOVÁ, Martina. Postavenie mladých ľudí k luxusným výrobkom : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2014. 39 s.
    book

    book

  5. BLAŠKOVÁ, Zuzana. Reklama a jej vnímanie spotrebiteľom v 21. storočí : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2014. 59 s.
    book

    book

  6. VALLO, Jakub. Marketingová stratégia v spoločnosti Starbucks : bakalárska práca. Školiteľ: Šárka Kličková. Bratislava, 2014. 47 s.
    book

    book

  7. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketingový audit v teórii a v praxi : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2014. 147 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 53-65. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  9. KLIČKOVÁ, Šárka - BORGUĽA, Matúš. Spotrebiteľská gramotnosť a vzdelávanie spotrebiteľov v Európskej únii. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 189-196 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - KLIČKOVÁ, Šárka. Euromarketing - Marketing Audit in Practice (Results of a Research). - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 37-45 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.