Search results

Records found: 20  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0030839^"
  1. GULAČOVÁ, Silvia. Nízkonákladový marketing a jeho využívanie v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2014. 48 s.
    book

    book

  2. KÖTELEŠOVÁ, Karolína. Marketingový výskum v podnikovej sfére - komplexný prístup na konkrétnom príklade : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2014. 39 s.
    book

    book

  3. KISSOVÁ, Katarína. Využívanie značky v marketingovej činnosti podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2014. 47 s.
    book

    book

  4. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Guerilla marketing ako forma nízkonákladového marketingu. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301, 2014, roč. 11, č. 3, s. 28-39.
    article

    article

  5. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Využívanie nízkonákladových nástrojov marketingu v malých a stredných podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2014. 123 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  6. MAJTÁN, Štefan - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2014. ISSN 1805-0603, 2014, č. 3, s. 14-21. VEGA 1/0100/13.
    article

    article

  7. HORVÁTHOVÁ, Dominika. Alternatívne možnosti reklamy : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2013. 50 s.
    book

    book

  8. KRIŽANSKÁ, Martina. Výrobková politika ako nástroj predaja produktov : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Spišiaková. Bratislava, 2013. 41 s.
    book

    book

  9. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 504-509.
    article

    article

  10. SPIŠIAKOVÁ, Mária. Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-10][CD-ROM].
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.