Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0032003^"
  1. RUBANINSKÝ, Juraj. Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 110 s.
    book

    book

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília - RUBANINSKÝ, Juraj. Súčasné trendy komunikačných stratégií. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, [S. 1-9]. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  3. RUBANINSKÝ, Juraj. Povinné označovanie nepotravinárskych výrobkov uvádzaných na trh ES : bakalárska práca. Škol. Ľudmila Kristová. Bratislava, 2009. 59 s.
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.