Search results

Records found: 43  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0032019^"
  1. FILUS, Ivan et al. Analýza potenciálu implementácie inovácií podnikov lesnícko-drevárskeho sektora a energetického využívania biomasy : štúdia pre predmet zákazky: Systém riadenia inovácií a transfer know-how z NLC k podnikateľskému sektoru. 1. vydanie. Bratislava : BIC Bratislava, 2017. 94 s. [4,75 AH].
    book

    book

  2. FILUS, Ivan et al. Význam bioekonomiky pre Slovenskú republiku a návrh štruktúrovaného dotazníka na oslovenie stakeholderov : štúdia pre predmet zákazky: Poradenstvo pri definovaní inovačných priorít na základe analýzy potenciálu pôdohospodárskeho sektora. 1. vydanie. Bratislava : BIC Bratislava, 2017. 61 s. [3,1 AH].
    book

    book

  3. FILUS, Ivan et al. Návrh inovačných priorít pre Národný projekt : štúdia pre predmet zákazky: Poradenstvo pri definovaní inovačných priorít na základe analýzy potenciálu pôdohospodárskeho sektora. 1. vydanie. Bratislava : BIC Bratislava, 2017. 55 s. [2,8 AH].
    book

    book

  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem. Zostavila: Otília Zorkóciová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. online [155 s., 13,90 AH]. VEGA 1/0550/14. ISBN 978-80-225-4249-4.
    Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem

    electonic book

  5. ĎURIŠKOVÁ, Dominika. Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 73 s.
    book

    book

  6. MARTON, Imrich. Súčasné spotrebiteľské trendy vo vybranom odvetví a ich vplyv na marketingové stratégie firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 63 s.
    book

    book

  7. ŠKODOVÁ, Lenka. Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 94 s.
    book

    book

  8. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2014. 184 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. SOPKOVÁ, Gabriela - HLUŠKOVÁ, Tatiana - ŠTUBNIAK, Marek. Význam a postavenie rozvojových krajín vo svetovom hospodárstve v 21. storočí a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ : záverečná správa o riešení projektu IGM I-14-111-00 : doba riešenia 1. 1. 2014 - 31. 12. 2014. Oponenti: Elena Kašťáková, Mária Šášiková. 1. vyd. Bratislava, 2014. 11 s. IGM I-14-111-00.
    book

    book

  10. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Súčasné marketingové stratégie spoločností a ich odraz v základných prvkoch marketingového mixu s prihliadnutím na trendy identifikované v spotrebiteľskom správaní. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 107-119 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.