Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0034614^"
  1. SCOTT, David Meerman. Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov. Preložila: Darina Gyurkovicsová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 257 s. ISBN 978-80-8109-149-0. [Copy count : 3, currently available 0, at library only 3]
    Nové pravidlá marketingu & PR

    book

  2. MOVIUS, Hallam - SUSSKIND, Lawrence. Firmy, ktoré víťazia : ako vytvoriť prvotriedne vyjednávajúcu organizáciu. Odborná redakcia Jana Péliová. Bratislava : Eastone Books, 2010. 212 s. Knižná edícia Nadácie Tatra banky. ISBN 978-80-8109-126-1. [Copy count : 6, currently available 4, at library only 2]
    Firmy, ktoré víťazia

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.