Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0035190^"
  1. VEJAČKA, Martin - ŠTOFA, Tomáš. Influence of Security and Trust on Electronic Banking Adoption in Slovakia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 4, pp. 135-150.
    article

    article

  2. BUCKO, Jozef - VEJAČKA, Martin. Elektronická komunikácia podnikov s inštitúciami štátnej správy v SR. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2013. ISSN 1337-2955, jún 2013, roč. 9, č. 1, s. 175-186.
    article

    article

  3. DRÁB, Radovan et al. Tvorba trust building performance indexu a jeho aplikácia na vybrané elektronické trhy. In Information technology applications. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola : Občianske združenie VZDELÁVANIE - VEDA - VÝSKUM, 2013. ISSN 1338-6468, 2013, č. 3, s. 4-18.
    article

    article

  4. BUCKO, Jozef - VEJAČKA, Martin. Elektronická identita a informatizácia verejnej správy a spoločnosti. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2011. ISSN 1337-2955, december 2011, roč. 7, č. 3, s. 97-106.
    article

    article

  5. VEJAČKA, Martin. Nový model poskytovania finančných služieb prostredníctvom webu. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2011. ISSN 1336-3514, 2011, roč. 9, č. 1, s. 163-174.
    article

    article

  6. VEJAČKA, Martin. Web 2.0 ako nástroj marketingu. In FOR FIN 2010 : zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie [doktorandov]. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-3001-9.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.