Search results

Records found: 16  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0037278^"
  1. DŽUGANOVÁ, Gabriela. Konkurencieschopnosť slovenských podnikov na jednotnom trhu Európskej únie (na príklade vybraných priemyselných komodít) : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2013. 167 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. CHUDÁ, Jana. Konkurencieschopnosť slovenských podnikov na trhu EÚ : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2013. 55 s.
    book

    book

  3. ADAMOVÁ, Nina. Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2013. 65 s.
    book

    book

  4. DANIŠOVÁ, Lucia. Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2013. 52 s.
    book

    book

  5. OČENÁŠ, Patrik. Analýza faktorov konkurencieschopnosti vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2013. 53 s.
    book

    book

  6. KENDER, Roman. Možnosti a nástroje skvalitnenia služieb v cestovnom ruchu vo vybranom regióne : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2013. 51 s.
    book

    book

  7. DŽUGANOVÁ, Gabriela. Analýza faktorov konkurencieschopnosti slovenských strojárskych podnikov na jednotnom trhu EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 78-86. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  8. DŽUGANOVÁ, Gabriela. Investície do inovácií - najvýznamnejší faktor konkurencieschopnosti strojárskych podnikov. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, s. 129-136. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    article

    article

  9. KRIŽANOVÁ, Dana. Analýza marketingovej stratégie podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2012. 60 s.
    book

    book

  10. ZÁVODNÁ, Alena. Meranie efektívnosti marketingových aktivít podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Gabriela Džuganová. Bratislava, 2012. 58 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.