Search results
- VÁVRA, Viktor et al. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 215 s. ISBN 80-225-0843-8. [Copy count : 8, currently available 7, at library only 1]
- ŠTAFFA, Juraj. Marketing malých obchodných firiem so zameraním na upevnenie pozície dovoznej agentúry na vnútornom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, 1996. 157 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
- KITA, Jaroslav et al. Marketing odvetví. Bratislava : Edičné stredisko EU, 1992. 152 s. ISBN 80-225-0414-9. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
- KITA, Jaroslav. Metódy marketingového rozhodovania. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1991. 167 s. ISBN 80-225-0299-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]