Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0038086^"
  1. UŠÁK, Peter - BEDNÁRIK, Jaroslav. Changes in Purchasing Behaviour After the Onset of the COVID-19 Pandemic Related to the Application of Corporate Social Responsibility. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 180-188.
    article

    article

  2. BEDNÁRIK, Jaroslav. Význam zavádzania zelených inovácií do podnikovej výroby v slovenských priemyselných podnikoch. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 3-13.
    article

    article

  3. UHLÍK, Martin - BEDNÁRIK, Jaroslav. Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 65-78.
    article

    article

  4. ČAPKOVIČOVÁ, Bronislava - BEDNÁRIK, Jaroslav. Krízová komunikácia slovenských značiek. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 3-11.
    article

    article

  5. BEDNÁRIK, Jaroslav - ČAPKOVIČOVÁ, Bronislava. Effective brand communication through social networks. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 69-78 online.
    article

    article

  6. BEDNÁRIK, Jaroslav. Význam personálneho manažmentu pri trvalo udržateľnom rozvoji. In Výkonnosť organizácie : prístupy k zvyšovaniu výkonnosti organizácie : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Vysoké Tatry 2011. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu, 2011. ISBN 978-80-970458-3-8, s. 65-68.
    article

    article

  7. BEDNÁRIK, Jaroslav. Personálne riadenie a environmentálne orientovaný krízový manažment. In Výkonnosť organizácie : prístupy k zvyšovaniu výkonnosti organizácie : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Vysoké Tatry 2011. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu, 2011. ISBN 978-80-970458-3-8, s. 60-64.
    article

    article

  8. BEDNÁRIK, Jaroslav. Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 23-26.
    article

    article

  9. BEDNÁRIK, Jaroslav. Krízová komunikácia ako súčasť marketingovej komunikácie podniku. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 32-35.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.