Search results

Records found: 13  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0038940^"
  1. LACKOVÁ, Alica. [Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 38, s. 252-253. Recenzia na: Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku : záverečná správa za celé obdobie riešenia projektu VEGA 1/0635/14 : obdobie riešenia projektu do 01/2014 do 12/2016 / vedúci projektu: Malgorzata A. Jarossová, spoluriešitelia: Alica Lacková ... [et al.]. 1. vyd. - Bratislava, 2016. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  2. RÁCOVÁ, Simona. Špecifika spotrebiteľského správania na trhu tradičných a regionálnych potravín na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Sherzod Karimov. Bratislava, 2016. 55 s.
    book

    book

  3. KARIMOV, Sherzod. Reflexia hodnotovej orientácie v nákupnom rozhodovaní mladej generácie : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2016. 120 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka et al. Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku : záverečná správa za celé obdobie riešenia projektu VEGA 1/0635/14 : obdobie riešenia projektu do 01/2014 do 12/2016. 1. vyd. Bratislava, 2016. 20 s. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    book

    book

  5. FLOREKOVÁ, Lucia. Charakteristika spotrebiteľského správania ako základ pre vytvorenie spotrebiteľského dopytu : bakalárska práca. Školiteľ: Sherzod Karimov. Bratislava, 2015. 47 s.
    book

    book

  6. PÁLENKÁR, Tomáš. Špecifika spotrebiteľského správania mladej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Sherzod Karimov. Bratislava, 2015. 40 s.
    book

    book

  7. KARIMOV, Sherzod. Segmentácia založená na hodnotách zákazníka: prípadová štúdia na trhu s potravinami. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 1, s. 19-31. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  8. BAVLŠÍKOVÁ, Kamila. Ochrana spotrebiteľa a elektronický obchod : bakalárska práca. Školiteľ: Sherzod Karimov. Bratislava, 2014. 55 s.
    book

    book

  9. PAHOLKOVÁ, Barbora - KARIMOV, Sherzod. Impact of consumer values on effective advertising message development. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 135-140 [CD-ROM]. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  10. KARIMOV, Sherzod. Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 2, s. 45-54. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.