Search results

Records found: 172  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0040718^"
  1. VILÁGI, Róbert. Výskum udržateľných foriem rozvoja podnikovej reputácie : dizertačná práca. Školiteľ: František Pollák. Bratislava, 2023. 118 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. KONEČNÝ, Michal. Výskum vybraných ekonomicky významných faktorov podnikovej reputácie : dizertačná práca. Školiteľ: František Pollák. Bratislava, 2023. 113 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Editor: Roman Lacko ; recenzenti: Henrieta Pavolová, František Pollák, Marek Szajt. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. CD-ROM 255 s. [12,75 AH]. ISBN 978-80-225-5057-4. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  4. ANDREJOVSKÝ, Pavol - LACKO, Roman. Changes in the Business Environment — Comparison with Hungary — Selected Findings. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 22-28.
    article

    article

  5. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
    article

    article

  6. BAURIEDEL, Stephan. Identifying Features of "Real" Digitalisation. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 103-113.
    article

    article

  7. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Beteiligungen von Versicherungsunternehmen an Insurtechs unter Berücksichtigung der neoinstitutionalistischen Ansätze. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 169-184.
    article

    article

  8. GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Finanzmanagement-umlaufbestände in der Produktion in Zulieferbetrieben. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 150-168.
    article

    article

  9. GÜTTLER, Victoria. Resulting Costs for Companies in Germany due to Digital Stress According to the Personality Type. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 82-88.
    article

    article

  10. HUTMANOVÁ, Nikoleta - DORČÁK, Peter - LASKOVSKÝ, Vladislav. Negative Impact of Workplace Procrastination. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 38-47.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.