Search results

Records found: 25  
Your query: Author Sysno = "^eu_un_auth 0042898^"
  1. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  2. HEGEDŰŠ, Richard. Význam privátnych značiek vo vybranej maloobchodnej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 50 s.
    book

    book

  3. ČESELSKÁ, Katarína. Komunikačný mix vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 58 s.
    book

    book

  4. FRUNIOVÁ, Simona. Marketingová komunikácia subjektov verejnej správy : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 54 s.
    book

    book

  5. FÜRSTER, Maroš. Podniková kultúra vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 47 s.
    book

    book

  6. MEDVECKÁ, Martina. Marketingový mix v podniku služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Lukáš Zendulka. Bratislava, 2017. 49 s.
    book

    book

  7. GUBOVÁ, Klaudia et al. Importance of Stakeholder Groups in Pursuit of Sustainable Development of Manufacturing Companies. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 1, s. 154-157 online. VEGA 1/0305/15.
    article

    article

  8. ZENDULKA, Lukáš. Inovácie obchodných modelov v podnikoch výrobnej sféry na Slovensku v kontexte udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 55-58.
    article

    article

  9. ZENDULKA, Lukáš. Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 146 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Impact of Gobalization on Development of Trade and New Trends in Retail. In Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISSN 2585-8785, 2017, vol. 10, no. 1, s. 49-60 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.